Демонстрація роботи моделі показника твердості ерекції

Твердість члена є важливим фактором еректильної функції у чоловіків. Під час візиту пацієнтам з еректильною дисфункцією досить важко описати лікарю рівень твердості, який вони відчувають під час статевого акту1.

У відео Ірвін Голдштейн - директор відділення сексології лікарні Альварадо, Сан-Дієго, Каліфорнія демонструє роботу моделі показника твердості ерекції, що імітує силу та рівень її твердості.

Модель може полегшити важку розмову про еректильну дисфункцію та пояснити пацієнтам, що еректильна дисфункція – це механічна проблема, а не проблема мужності.

References:

  1. 1. Mulhall, John P et al. “Validation of the erection hardness score.” The journal of sexual medicine vol. 4,6 (2007): 1626-34

NON-2022-7965

Даний інформаційний портал призначений для спеціалістів в галузі охорони здоров'я (СОЗ). Якщо Ви є СОЗ та бажаєте отримати доступ до професійної спеціалізованої інформації, яка призначена виключно для СОЗ, Вам необхідно пройти процедуру реєстрації на цьому інформаційному порталі.

Якщо Ви не є СОЗ та/або не бажаєте реєструватися на цьому інформаційному порталі, але продовжуєте ним користуватися, власник інформаційного порталу не несе жодної відповідальності за наслідки, які можуть виникнути у зв'язку з використанням матеріалів, опублікованих на даному інформаційному порталі.

Інформація, що розміщується в загальнодоступній частині інформаційного порталу, має загальний та ознайомчий характер, та не може бути використана в якості медичних, практичних або комерційних рекомендацій, порад, настанов, пропозицій або промоції та не повинна використовуватися для самостійної діагностики та/або лікування. Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я. Якщо Вам потрібна консультація з конкретного питання щодо стану здоров’я, зверніться до СОЗ.
Продовжуючи користування загальнодоступною частиною інформаційного порталу, Ви підтверджуєте свій запит та надаєте згоду на отримання інформації про продукцію (включаючи інформацію про рецептурні лікарські засоби) за допомогою засобів дистанційного зв'язку, відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів» (ч.ч. 1, 2 ст. 15).

Інформація про лікарські засоби, яка міститься у загальнодоступній частині інформаційного порталу не є рекламою.